mandag 7. mars 2011

Husets hjerte

Det sies ofte at kjøkkenet er husets hjerte, det er det nok delte meninger om, alt etter hvor godt man trives bak grytene. Jeg snakker stadig henført om hvordan det måtte være å ha et kjempekjøkken med peis, kjøkkenøy, langbord og AGA-komfyr, men er egentlig strålende fornøyd med mitt lille skjeve 50-talls kjøkken med respatexbord og babyblå skråskap! Skap- og skuffefronter var opprinnelig "gusjegrønne" og veggene var gule, men etter å ha pusset og malt, skiftet benkeplate, håndtak og gulvbelegg er kjøkkenet blitt 100% "meg" og jeg tør også påstå at maten jeg lager smaker enda bedre etter oppussingen..







7 kommentarer:

  1. Hurra for ditt fantastiske kule kjøkken..
    Herlig retro-feeling

    Det LIKER jeg..

    Takk for titten :)

    -Ida Susanne
    (Sukkertøy for øyet)

    ps: SøTeStE og TøFfEsTe hunden ;)

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig!(fra både meg og Frankie - som forøvrig sikkert hadde falt pladask for Wilma;)) kjempestas med gode tilbakemeldinger! PS Elsker bloggen og stilen din, og grattis med kjempefin sak i Kamille og på NIB:)

    SvarSlett
  3. Hei på du!

    Kjempekult kjøkken, å uberskjønn Mops!!!
    Har selv en Mops som fyller 2 år denne mnd, de skjønneste vesner ever!

    Ønsker deg en fin dag,
    oog lykke til i utfordringen.

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. hjertelig takk, Jatte! Helt enig, mopser er fantastiske skapninger! er helt frelst:) Din var jo forøvrig også helt nydelig!!

    SvarSlett
  5. kjekt å se kjøkken som faktisk skiller seg ut i mengden :)

    SvarSlett
  6. Wow! For et fantastisk kjøkken. Elsker sånne skråskap, og sånn hærlig utslagsvask. Et kjøkken helt i min ånd, med andre ord. Lykke til i konkurransen, og ha en strålendes helg.
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett